Prelucrare date cu caracter personal

 

Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate

Această Politică de Confidentialitate definește modul în care noi, SC Salis Terra Service SRL, colectăm, stocăm și utilizăm datele dvs. personale când accesați sau interacționați cu website-ul nostru, și de unde obținem sau colectăm datele dvs.

Politica de confidentialitate specifica care sunt datele personale pe care e colectam de la tine atunci cand accesezi website-ul, in ce scop folosim aceste date si cum poti controla colectarea, corectarea sau stergerea acestor date. Utilizarea datelor colectate prin intermediul acestui website va fi limitata la scopurile indicate in cadrul acestei politici de confidentialitate.

Informații generale

Operatorul de date: SC Salis Terra Service SRL

Cum colectăm sau obținem informații despre dvs.:

o   când furnizați datele respective (ex: prin contactarea noastră sau plasarea unei comenzi pe site-ul nostru);

o   când accesați website-ul nostru, unele date sunt colectate prin intermediul cookie-urilor [și altor tehnologii similare].

Ce informații colectăm: nume, detalii contact – email, telefon, adresa de facturare și adresa de livrare, informații de plată precum detaliile cardului de credit/debit.

Cum utilizăm datele dvs.: pentru scopuri de business și administrative (în special pentru a vă contacta și pentru a procesa comenzile pe care le plasați pe site-ul nostru).

Transferul datelor despre utilizatori către părți terte:

Datele personale puse la dispoziția noastră sunt stocate în baza de date a furnizorului de servicii hosting; în cazurile prevăzute de lege transferam aceste informatii catre autoritățile publice autorizate in acest sens. Cu excepția acestor situații, nu transferăm sau vindem datele tale personale către terțe părți. Nu transferăm datele tale personale in afara Spatiului Economic European.

Cât timp sunt stocate informatiile dvs.: nu mai mult decat este necesar, în funcție de obligațiile noastre legale (ex. pentru a menține arhive contabile).

Cum sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de soluții tehnice si organizatorice precum: stocarea de informatii pe servere securizate,  criptarea transferurilor de date către și de la serverele noastre utilizând tehnologia SSL, criptarea operatiunilor de plată pe site folosind tehnologia SSL, permiterea accesului la datele dvs. personale doar când este necesar.

 Folosirea de cookie-uri: folosim cookie-uri de sesiune și persistente; informații despre acestea sunt incluse mai jos în acest document.

Utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate și de profilare: nu utilizăm procese de luare de decizii automate și/sau de profilare.

 

Drepturile dvs. în legătură cu datele dvs. personale

o        aveti dreptul de a accesa datele dvs. și a primi informații despre utilizarea acestora

o        aveți dreptul de a cere corectarea și/sau completarea informațiilor

o        aveti dreptul de a cere ștergerea datelor

o        aveti dreptul de a restricționa utilizarea datelor

o        aveti dreptul de a primi datele într-un format portabil

o        aveti dreptul de a vă opune prelucrarii datelor dvs.

o        aveti dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs.

o        [aveți dreptul de a nu fi supus unei decizii semnificative cu privire la dvs. doar pe baza procesării automate a datelor dvs., inclusiv a profilării]

o        aveti dreptul de a apela către o autoritate de supraveghere

Informații personale sensibile: noi nu colectăm ceea ce este denumit în mod obișnuit "date personale sensibile". Vă rugăm să nu trimiteți informații personale sensibile despre dvs.

Operatorul de date

Operatorul de date: SC Salis Terra Service SRL, având numărul de înregistrare la Registrul Comerțului J40/10487/2002 . Ne puteți contacta scriind la adresa de email  office@salisterra.ro.

Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal pentru operatorul de date este Elena Vodă. Puteți contacta prin e-mail la adresa office@salisterra.ro.

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal.

Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru

Colectăm și folosim informațiile de la vizitatorii site-ului web în conformitate cu această secțiune.

Informații despre log-ul serverului Web

Utilizăm un server (al unei părți terțe) pentru a găzdui site-ul nostru web. Serverul nostru de site web înregistrează automat adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa site-ul nostru web, precum și alte informații despre vizita dvs., cum ar fi paginile accesate, informațiile solicitate, data și ora solicitării, sursa accesului la site-ul nostru (de exemplu, site-ul web sau URL-ul (linkul) care v-a referit la site-ul nostru), și versiunea browser-ului și sistemului de operare.

Serverul nostru este localizat în România și, prin urmare, informațiile dvs. nu sunt transferate în afara Spațiului Economic European (SEE).

o   Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT

Nu accesăm datele log-urilor serverului nostru. Furnizorul de servicii de hosting colectează și stochează log-urile serverului pentru a asigura securitatea rețelei IT. Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, previzionarea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.

Dacă nu investigăm o activitate criminală suspectă sau potențială, nu facem și nici nu permitem furnizorului nostru să facă orice încercare de a vă identifica pe baza informațiilor colectate prin log-urile serverului.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.

 

Cookie-urile si folosirea acestora

Folosim cookie-uri pentru a-ți asigura o navigare plăcută și eficientă în cadrul website-ului. Folosirea acestui website implică acordul tău pentru aceasta.

Ce sunt cookie-urile?

Fișierele cookie sunt fișiere text mici trimise de serverul unui site web către un navigator web (web browser: IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk și apoi stocate acolo. Acestea pot fi utilizate cu scopuri diferite, cum ar fi: personalizarea site-ului web in functie de nevoile unui anumit utilizator, ajutarea unui utilizator să navigheze pe site-ul web, îmbunătățirea calitatii site-ului web pentru utilizator sau stocarea preferințelor utilizatorului și informațiilor de conectare.

Cookie-uri esențiale și neesențiale

Cookie-urile pot fi clasificate drept "esențiale" sau "neesențiale".

 

Cookie-urile esențiale: prezintă una dintre următoarele două caracteristici:

o   sunt utilizate exclusiv pentru efectuarea sau facilitarea comunicării într-o rețea; sau

o   sunt strict necesare pentru furnizarea unui serviciu online (de ex. site-ul nostru sau un serviciu de pe site-ul nostru) solicitat de către dvs.

Cookie-uri neesențiale: Acestea nu se încadrează în definiția cookie-urilor esențiale deoarece nu sunt strict necesare pentru functionarea unui site sau a serviciilor oferite pe acesta, precum cookie-urile utilizate pentru analizarea comportamentul pe un site web (cookie-uri „analitice”) sau cookie-urile utilizate pentru afișarea de reclame.

Cookie-uri de sesiune si persistente

Cookie-urile pot fi de două tipuri: „de sesiune”  și „persistente”, în funcție de perioada de stocare după plasarea lor în browserul dvs.

Cookie-urile de sesiune: rămân pe dipozitiv atâta timp cât navigatorul web este deschis. Acestea expiră când navigatorul web este inchis. Cookie-urile persistente: expiră la un punct fix în timp sau dacă sunt șterse manual din navigatorul web.

Cookie-urile noastre sau ale părților terțe

Cookie-urile pot fi clasificate în două grupuri: cele care aparțin site-ului vizitat sau cele care aparțin  părților terțe.

Cookie-urile care aparțin site-ului nostru (primare): sunt cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs. de către domeniul site-ului nostru.Cookie-urile care aparțin terților: sunt cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs. de către domenii ale unor site-uri care aparțin unor părți terțe.

Informații adiționale se găsesc prin accesarea următorului site web www.allaboutcookies.org

Cookie-urile pe care le folosim sunt:

·         de sesiune, respectiv sunt stocate într-o memorie temporară până când navigatorul de internet este închis; toate informațiile stocate sunt șterse atunci când sesiunea de navigare este încheiată.

·         persistente - Acestea rămân în calculatorul tău până când sunt șterse sau își ating data de expirare.

Cookie-urile pe care le folosim

Fiecare categorie de cookie-uri pe care o folosim este explicată și este indicată perioada pe durata căreia stocăm datele astfel colectate. Prin exercitarea opțiunii de activare pentru fiecare categorie de cookie-uri în parte ne dai permisiunea de a colecta și stoca aceste date. Poți reveni oricând pentru a-ți schimba opțiunea de a activa sau dezactiva una sau mai multe din categoriile de cookie-uri de mai jos.   

Cookie

Tip

Descriere

Durata stocare date

Activare / Dezactivare

Esențiale

de sesiune

Acestea sunt cookie-uri fără care website-ul nostru nu poate funcționa. Ele sunt necesare și, de aceea, pentru această categorie nu ai opțiunea de activare/dezactivare a acestora.

 

 

de securitate

 

Asigură securitatea și confidențialitatea navigării tale.

Pe durata sesiunii de navigare

Nu există posibilitate de dezactivare

de performanta

 

Asigură o navigare eficientă și rapidă în website.

Pe durata sesiunii de navigare

Nu există posibilitate de dezactivare

 

Fundamentul juridic pentru prelucrare: prelucrarea informațiilor despre utilizatori conținute în sau obținute prin intermediul cookie-urilor esențiale se realizează în interese legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul General Privind Protecția Datelor (GDPR) cu caracter personal).

Interesele legitime: asigurarea funcționării corecte a site-ului și serviciilor online solicitate.

Informațiile pe care le colectăm atunci când ne contactați

Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care ne contactează în conformitate cu această secțiune.

E-mail

Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Utilizăm un furnizor de e-mail terț pentru a stoca e-mailurile pe care ni le trimiteți. Furnizorul nostru de e-mail este Google Inc..

Politica de confidențialitate a acestuia este disponibilă aici: https://www.google.com/policies/privacy/partners/.

Telefon

Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi. Nu înregistrăm apelurile telefonice.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora apelului dvs., sunt prelucrate de către furnizorul nostru de servicii telefonice localizat în România.

Informațiile pe care le colectăm atunci când interacționați cu site-ul nostru

Colectăm și utilizăm datele de la persoane care interacționează cu anumite caracteristici ale website-ului nostru, în conformitate cu această secțiune.

Înregistrarea pe site-ul nostru

Când vă înregistrați și creați un cont pe site-ul nostru, colectăm următoarele informații: nume, adresa de e-mail, adresa IP. Dacă nu furnizați informațiile obligatorii cerute de formularul de înregistrare, nu vă veți putea înregistra sau crea un cont pe website-ul nostru.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Interes legitim: înregistrarea și administrarea conturilor de pe website-ul nostru pentru [introduceți scopul, de ex. pentru a oferi acces la conținut] [și pentru a facilita funcționarea și funcționarea afacerii noastre.

Informațiile pe care ni le furnizați prin intermediul formularului de înregistrare de pe website-ul nostru vor fi stocate în Spațiul Economic European pe serverele furnizorului de servicii de găzduire web din România unde se afla serverul de web-hosting.

 

Informațiile pe care le colectăm atunci când plasați o comandă pe website-ul nostru

Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care efectuează o comandă pe site-ul nostru web în conformitate cu această secțiune.

Când plasați o comandă pentru bunuri sau servicii pe website-ul nostru, colectăm numele, adresa de e-mail, telefonul, adresa de facturare, adresa de livrare, numele companiei (dacă este cazul).

Dacă nu furnizați aceste informații, nu veți putea să achiziționați bunuri sau servicii de la noi pe site-ul nostru sau să încheiați un contract cu noi.

Temeiul juridic pentru prelucrare: necesar pentru executarea unui contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar pentru execuția unui contract: avem nevoie de informațiile obligatorii colectate prin formularul nostru de verificare pentru a stabili cine este contractantul și pentru a vă contacta pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din contract, inclusiv trimiterea de chitanțe și confirmări de comenzi.

Temeiul legal pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Obligație legală: avem obligația legală de a vă emite o factură pentru bunurile și serviciile pe care le-ați achiziționat de la noi, în care sunteți înregistrat în scopuri de TVA și solicităm informațiile obligatorii colectate în acest scop de formularul nostru de plată.

Prelucrarea plății

După ce plasați o comandă pe website-ul nostru, va trebui să plătiți pentru bunurile sau serviciile pe care le-ați comandat. Pentru a procesa plata dvs., folosim plata prin ramburs sau plata online cu cardul.

In cazul platii prin ramburs, plata dvs. va fi procesată de catre furnizorul de servicii de curierat care va livreaza produsul comandat.

Furnizorul de servicii de curierat colectează, utilizează și procesează informațiile dvs., inclusiv informațiile de plată, în conformitate cu politicile lui de confidențialitate.

In cazul platii online cu cardul, plata dvs. va fi procesată de prin intermediul unui gateway de plată, respectiv https://securepay.ing.ro

Furnizorul gateway-ului de plata colectează, utilizează și procesează informațiile dvs., inclusiv informațiile de plată, în conformitate cu politicile lui de confidențialitate.

Temeiul legal pentru prelucrare: necesar pentru executarea unui contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar să executăm un contract: să vă îndepliniți obligația contractuală de a plăti pentru bunurile sau serviciile pe care le-ați comandat de la noi.

 

Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.

Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.

Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea [și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru.  Acestea includ următoarele:

o   Furnizorii de servicii de telefonie.

o   Furnizori de servicii de e-mail.

o   Dezvoltatori de site-uri web.

o   Furnizorul de servicii de găzduire web.

o   Furnizori de servicii de plata online cu cardul.

 Localizarea furnizorilor a fost indicată mai sus în acest document.

Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare bunuri și servicii de la noi.

Nu afișăm identitatea furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail] și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesul legitim bazat pe: în cazul în care partajăm informațiile dvs. cu acești terți într-un alt context decât în cazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau in urma solicitării dvs. de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil să  partajăm informații cu furnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ați solicitat înainte de a încheia un contract cu dvs.

Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe

Noi dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți în anumite circumstanțe, după cum se arată mai jos.

Furnizarea de informații unor terțe părți, cum ar fi Google Inc., cărora le sunt furnizate informațiile. Google colectează informații prin utilizarea noastră a Google Analytics pe website-ul nostru. Google utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP și informațiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri, cum ar fi îmbunătățirea serviciului Google Analytics. Informațiile sunt partajate cu Google pe bază agregată și anonimă. Pentru a afla mai multe despre ce informații colectează Google, modul în care utilizează aceste informații și cum să controleze informațiile trimise la Google, consultați următoarea pagină: https://www.google.com/policies/privacy/partners/ .

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: îndeplinirea obligațiilor contractuale față de Google conform Termenilor și condițiilor Google Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/us.html).

Puteți renunța la Google Analytics instalând pluginul pentru browser aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Partajam informațiile dvs. cu părți terțe, care sunt fie legate de, fie asociate cu funcționarea afacerii noastre, în cazul în care este necesar pentru noi. Aceste părți terțe includ contabili si consultanti externi.

Contabili

Partajăm informații cu contabilii noștri în scopuri fiscale. De exemplu, împărțim facturile pe care le emitem și le primim de la contabilii noștri în scopul completării declarațiilor fiscale și a conturilor noastre la sfârșitul anului.

Consultanti

Ocazional, obținem sfaturi de la consultanți, cum ar fi contabili, consultanți financiari, avocați și profesioniști în relații publice. Vom partaja informațiile dvs. cu aceste părți terțe numai în cazul în care este necesar să le permitem acestor terțe părți să ne ofere consultanța relevantă.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: funcționarea și gestionarea eficientă a afacerii noastre.

Nu afișăm identitatea tuturor celorlalte părți terțe cu care putem partaja informații din motive de securitate și pentru păstrarea avantajului competitiv. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea unor astfel de părți terțe, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de solicitare am partajat informațiile cu astfel de terțe părți.

Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dvs. din motive legale

Indicarea unor posibile acte criminale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă

Dacă supectăm că a avut loc un comportament criminal sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică sau dacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față de terți.

În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: prevenirea criminalității sau a activității criminale suspectate (cum ar fi frauda).

În legătură cu aplicarea sau aplicarea potențială a drepturilor noastre legale

Vom utiliza informațiile dvs. în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem în temeiul dreptului de autor sau dreptului delictual).

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.

În legătură cu un litigiu sau o procedură juridică sau potential juridică

Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dvs. dacă suntem implicați într-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terță, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: soluționarea litigiilor și a eventualelor litigii.

Pentru respectarea continuă a legilor, reglementărilor și altor cerințe legale

Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Obligația legală: obligațiile legale de a divulga informații care fac parte din legile României sau dacă acestea au fost integrate în cadrul juridic al României (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: în cazul în care obligațiile legale fac parte din legile unei alte țări și nu au fost integrate în cadrul juridic al României, avem un interes legitim de a respecta aceste obligații.

Durata stocării datelor dvs.

Această secțiune stabilește cât timp ne păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.

Perioade de retentie

Informații privind comenzile plasate: atunci când plasați o comandă pentru bunuri și servicii, păstrăm aceste informații timp de șase ani de la încheierea exercițiului financiar în care ați plasat comanda, în conformitate cu obligația noastră legală de a păstra înregistrări în scopuri fiscale.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare

În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:

o   scopul (scopurile) și utilizarea informațiilor dvs. atât în prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm în viitor);

o   dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea informațiilor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);

o   dacă avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dvs.);

o   cât de valoroase sunt informațiile dvs. (atât acum cât și în viitor);

o   orice practici industriale convenite privind durata de păstrare a informațiilor;

o   nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor;

o   cât de greu este să ne asigurăm că informațiile pot fi actuale și exacte; și

o   orice circumstanțe înconjurătoare relevante (cum ar fi natura și statutul relației noastre cu dvs.).

Securizarea informațiilor dvs.

Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:

        partajarea și furnizarea accesului la datele dvs. în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate, acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;

        folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor;

        verificarea identității oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;

        transferăm datele dvs. doar prin intermediul unui sistem închis sau prin transferuri de date criptate.

Transmiterea de informații către noi prin e-mail

Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.

Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi de profit, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.

Drepturile dvs. asupra datelor personale

Sub rezerva anumitor restricții privind anumite drepturi, aveți următoarele drepturi în legătură cu datele dvs. pe care le puteți exercita prin transmiterea unui e-mail către office@salisterra.ro sau elena.voda@salisterra.ro:

        să solicitați acces la informațiile dvs. și informații referitoare la utilizarea și prelucrarea informațiilor dvs.;

        să solicitați corectarea sau ștergerea datelor dvs.;

        să solicitați limitarea utilizării datelor dvs.;

        să primiti informațiile pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fișier CSV) și dreptul de a transfera informațiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terță parte);

         să obiectați asupra procesării datelor dvs. în anumite scopuri (pentru mai multe informații, consultați secțiunea de mai jos intitulată "Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri"); și

        să vă retrageți consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. în orice moment în care ne bazăm pe consimțământul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informații. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării și prelucrării datelor dvs. pe baza consimțământului dvs. înainte de momentul la care vă retrageți consimțământul.

        dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată, inclusiv profilarea care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează semnificativ în mod similar.

În conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protecția datelor, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru de reședință, locul de muncă sau o presupusă încălcare a protecției generale a datelor Regulament.

În acest scop, în Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro

Verificarea identității dvs. în cazul în care solicitați acces la informațiile dvs.

În cazul în care solicitați acces la informațiile dvs., suntem obligați prin lege să folosim toate măsurile rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a face acest lucru.

Aceste măsuri sunt concepute pentru a vă proteja informațiile și pentru a reduce riscul de fraudă de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informațiile dvs.

Cum vă verificăm identitatea

În cazul în care dispunem de informații adecvate despre dvs. în dosar, vom încerca să verificăm identitatea dvs. utilizând aceste informații. Dacă nu este posibil să vă identificăm pe baza acestor informații sau dacă nu avem informații suficiente despre dvs., este posibil să solicităm copii sau certificate ale unor documente pentru a vă putea verifica identitatea înainte de a vă putea oferi accesul datele dvs.

Vom putea confirma informațiile exacte de care avem nevoie pentru a vă verifica identitatea în circumstanțele dvs. specifice dacă și când faceți o astfel de solicitare.

Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri 

Aveți următoarele drepturi în ceea ce privește datele dvs. pe care le puteți exercita prin trimiterea unui e-mail către office@salisterra.ro.

        să obiectați la utilizarea sau prelucrarea informațiilor de către noi pentru a îndeplini o sarcină în interes public sau în interesul nostru legitim, inclusiv "profilarea" (analizarea sau prezicerea comportamentului dvs. pe baza informațiilor dvs.); și

        să obiectați utilizarea sau prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing direct (inclusiv orice profil pe care îl implicăm în legătură cu acest marketing direct).

Date personale sensibile

"Date personale sensibile" sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind sănătatea sau informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.

Nu colectăm cu bună știință sau în mod intenționat informații personale sensibile de la persoane fizice și trebuie să nu ne trimiteți informații personale delicate.

Dacă, totuși, ne transmiteți din greșeală sau în mod intenționat informații personale sensibile, veți fi considerat că ne-ați dat în mod explicit consimțământul să procesăm informațiile personale sensibile în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor. Vom folosi și procesa informațiile dvs. personale cu caracter sensibil în scopul ștergerii acestora.

Modificări ale politicii noastre de confidențialitate

Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.

Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate

În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.

Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.

În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.

Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.

Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.

Confidențialitatea minorilor

Deoarece ne pasă de siguranța și confidențialitatea copiilor online, nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani.

Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, dacă nu putem obține consimțământul părinților, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa office@salisterra.ro.