FAQ

Intrebari si raspunsuri

1) Pot testa produsele înainte de cumpărare?

Da, se pot testa în showroomul NumaraBani.ro aflat în Bucureşti!

 

2) Pot returna produsele cumpărate de pe NumaraBani.ro?

Da, produsele se pot returna în termen de 10 zile dacă nu au suferit avarii şi dacă se întorc în ambalajul original, singura condiţie este ca transportul pentru returnare să fie plătit de cumpărător. Pentru mai multe detalii vizitaţi pagina “Termeni şi condiţii”.

 

3) Cât costă livrarea produselor?

Livrarea este gratuită prin intermediul Fan Courier pentru comenzile de peste 500 lei. Pentru comenzi mai mici sau pentru livrare din showroom vizitaţi pagina “Livrare”.

 

4) Cum pot efectua plata?

Există posibilitatea de plata cash la livrare prin courier. De asemenea se poate plăti prin ordin de plata direct in contul nostru. Pentru mai multe detalii, vizitaţi pagina “Cum Comand”.

 

5) Produsele beneficiaza de garantie?

Da, garanţia produselor este de 12 luni şi nu acoperă consumabilele. Garanţia acoperă doar defectele tehnice, fără a cuprinde reglaje, curăţări de praf şi murdărie, ajustări etc. În cazul în care clientul doreşte aceste servicii, ele se pot oferi la cerere contra cost sau în urma încheierii unui contract de mentenanţă.În cazul unei defecţiuni tehnice survenite în perioada de garanţie, clientul are opţiunea de a aduce personal echipamentul la service-ul autorizat din Bucuresti sau de a-l trimite prin courier, urmând să fie returnat tot prin courier după remedierea problemei. În acest caz, fiecare parte (clientul şi NumaraBani.ro) isi acoperă taxele de expediţie (clientul plăteşte pentru tur iar NumaraBani.ro pentru retur)